تکریم مادر شهید اسحق امیری در تداوم طرح شکوه مادری 
تکریم مادر شهید اسحق امیری در تداوم طرح شکوه مادری 

تکریم مادر شهید اسحق امیری در تداوم طرح شکوه مادری 

یونس میجانی گفت: در تداوم سه شنبه های تکریم، طرح شکوه مادری بهانه ای شد تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید امیری با مادر شهید دیدار کرده و از آن تجلیل کنیم.
شناسه خبر : 1112997 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۵۶

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، طرح ملی سه شنبه های تکریم را از اولویت برنامه های کانون امام علی (ع)، در سومین رویداد ملی فهما برشمرد و گفت: امسال در سومین رویداد ملی فهما طرح سه شنبه های تکریم تحت عنوان شکوه مادری برگزار می شود و در همین راستا این هفته از مادر شهید اسحق امیری تجلیل شد.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت از مادران شهدا به عنوان الگو و اسوه صبر و استقامت، یاد کرد و افزود: مادر شهید امیری نیز همچون دیگر مادران شهدا فرزندی تربیت کرد که در راه دین و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی با ایثار از جان خود گذشته و شهید شد.


وی ابراز کرد: در تداوم سه شنبه های تکریم، طرح شکوه مادری بهانه ای شد تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید امیری با مادر شهید دیدار کرده و از آن تجلیل کنیم.


میجانی بیان کرد: شهید اسحاق در سال ۱۳۴۲ در روستای پید نگوئیه به دنیا آمد و بسیار خوش اخلاق، مومن و متدین بوده و به صله رحم نیز بسیار اهمیت می داده است.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: تا قبل از اعزام به جبهه همواره به پدر در کار کشاورزی کمک می کرده است و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده و مزارش در گلزار شهدای روستای زادگاهش قرار دارد.


وی یادآور شد: طرح شکوه مادری با همراهی حجت الاسلام شهدادی امام جماعت مسجد امام علی (ع)، اسفندیاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) و سالاری از هیئت امنای مسجد با حضور در منزل مادر شهید امیری برگزار شد.


میجانی در خاتمه عنوان کرد: در این دیدار تصمیم گرفته شد با همراهی و پیگیری کانون فهمای امام علی (ع) و پایگاه مقاومت بسیج، کوچه منزل مادر شهید با عنوان کوچه شهید اسحق امیری نامگذاری شود.

پایان پیام/ 586